Ozbek42 bitterdelisi24 bebek yağı ciltteki gözenekleri tıkar kullanmayın lütfen. Mümkün olduğunca bebek kendi kendine iyileştirmeyi öğrensin. Her kullandıgımız kmiyasal sonuçta..
Ozbek42 Oykmmkrkn size tavsiyem yenidoğana sadece kaynamış ılık su ile pamukla temizlemek.. lütfen cildine krem yağ pudra kullanmayın.. su en güzel temizleyicidir. Kurutun güzelce iyileşir.. cok geçmiş olsun
serebro Oykmmkrkn boyun ve koltukaltı sürekli pisik olurdu ben sudocrem sürüyordum. Birde ıslak mendille silince ağız bezi gibi birşeyle kurula mutlaka
Merve5555 Ayçiçek yağı ile boynunun arasını koltuk altlarını ve her alt açmada poposunu yağlıyor um … Pişik derdimiz yok… Bir arkadaşım bunu söylediğinde ön yargılı davranıp yapmamıştım sonra denemek istedim yedi aydır yapıyoruz kızarıklık pişik son buldu
Gulay-58 Oykmmkrkn pamuk al canim ebebekten baby me o pamuklardan kullaniyorum ben islatiyoeum boynunu oyle silerim hassas ciltleri
Omero21 Oykmmkrkn ıslak mendil değilde bebek pamukları varya onları ıslat sil kurula sonrada hafif sudocrem sür annesi geçiyor bende böyle yapıyorum ıslak mendilde kötü yapabilir
Ozbek42 bitterdelisi24 siz bilirsiniz 😊 en aızndan losyon kullanabilirsiniz . Kimyasal oldugunu bile bile kullanmak daha başka tabi..