Naz_N araya pandemi girdi. Hastaneye gitmekten ekstra kaçındık. Uzunca bir dönem çok önemli bir şey olmadıkça hastanelere gelmeyin diye bangır bangır yayın yaptılar. Keyfî olmadı açıkçası. Şimdi de çekiniyorum gitmeye ama bakalım herkes veriyorsa belirli aralıklarla yapacak bir şey yok ,teşekkürler 🙏🏼