Kızlar oğlum 10 aylık bugün ebe arayıp aşısı var dedi. Ee 6. Ayda oldu birde 1 yaşında olması gerekiyor dedim. Kızımda böyle bı ayda aşısı olmamıştı dedim. Ebede bana bu yeni bı aşı kızamık dedi.ee dedim kızamık aşısı 1 yaşında oluyor. Dediki bu ilk dozu. Çok şaşırdım ben müsait olunca size gelicemm dedim. Ama hanımlar kafama takıldı. Bu aşı nerden çıktı durup dururken. Acaba covit aşısı flanmi burcaklarda kızamık aşısı adı altında habersiz yapıyorlar başına gelen varmı