Aylahiramina doktorunuz neden oyle bişey dedi anlamadım benm beneğim ilk ay 2kg 2.ay 1kg ve sonraki ay 700gr aldı ve doktr normal dedi bu aydan sonra beklemeyin hareketlendi bebekler ancak okadar alır dedi. Hatta 4.ay da 400gr almış bn çok üzüldüm hiç kilo almamış dedim doktor kızdı bana ne demek kilo almamış çocuk gayet iyi kilo almış dedi😱