Merhaba, Ekim ayında woolnattan oğluma uyku tulumu aldım. 1 ay kullanımdan sonra omuz kısımlarında büyük büyük siyah lekeler oluştu. Dedikleri şekilde yıkamama rağmen geçmedi. İncelemeye gönderdim. Kendileriyle ilgili bir sorun bulamadılar. Sizin yıkamanızla ilgili de değil ama bilmiyoruz dediler. Geri gönderdiler. Bu sefer o lekeli yerlerin hepsi sertleşmişti. Aradım incelemede kimyasal kullandık ondan olabilir dediler. Tekrar gönderdim. Yine iade/değişim yapmayacaklarını söylediler. “Sizin takıntılarınızla uğraşamayız,istediğiniz yere şikayet edin” dediler. İnanılmaz kötü ve saygısızlar. Kesinlikle almayın, paranıza yazık. Ürün çöp oldu. Tüketici haklarına başvuracağım. Daha önce yapan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?