Dr Ali Fuat serpen in yazısına denk geldim geçen instagramda 6. Aya kadar süt verilemeyecekse vs bile ek gıdaya değil de devam mamasına geçilmesinin neden gerekli olduğunu açıklamış. Bilimsel çalışmalar da mevcut internetten pdf olarak araştırabilirsiniz pek hoş sonuçları yok erken ek gıdaya geçişin 🤷🏻♀️