Merhaba arkadaslar geceleri genelde kalbimde hızlı carpıntı yasıyorum sankı merdıven cıkmısım gıbı yada koşmuşumda kalbım hızlı hızlı çarpıyor gıbı daha oncelerıde kalbım sıkışıyodu cok onemsemedım ama bu çarpıntı artık canımı sıkmaya basladı hamılelegımde tansıyonumj kontrol altına almak ıcın coraspin kullanıyodum kan sulandırıcı ozmanalar cok rahattım kalbım gayet iyiydi şu ortamda hastahenelere gıtmeyede cok korkuyorum malum virüs bebegım kucuk bırakmam mumkun degıl bırıne bu durumu yaşayan varmı acaba