Karaninannes Size sadece şu kadarını söyleyeyim, hepsi bir kaç aya geçicek, bizde de durum aynıydı kolik ve meme bağımlısı asla uyumayan bir oğlum vardı, evet ilk 8 9 ay zor oluyor gerçekten, ama sonrası o kadar güzel ki, dönmeye başlıyor emekliyor konuşulana cevap veriyor, uykuları düzene giriyor, beslenmesi düzene giriyor zaten ek gıdaya geçince biraz daha rahatlicaksınız, ve yürümeye başlıyor her denileni anlıyor sizinle oyunlar oynamak istiyor, öpmeyi sarılmayı öğreniyor şımarıklık yapınca kızmayın diye sevimlilikler yapıyor yani sonrası muhteşem🥰🥰şuan 1.5 yaşında ama sanki bebek değil bir yetişkin, ben bu seviyeye çok daha uzun süre sonra gelir sanıyordum ama 1 - 1.5 yaş çok güzel miş. Arada bir diş sancıları oluyor bir kaç gece zorluyor ama geçiyor sonra, büyüdükçe çok daha kolaylaşıyor herşeyleri, biz gaz damlası olarak nurse Harvey s şurup kullandık onunla rahatladı çocuk, ve kiraz çekirdeği torbası karnına ayak altlarına, uyuması için de pş pş açıyordum, 1 yaşına kadar göğsümde uyudu sonra sütten kesince şimdi kendi uyuyor.