Merhabalar
bebegim 40 gunluk☺️
En son kontrolumuzde doktor hafif bir gobek fitigi var bisey yapmayin kendiliginden gecer dedi ama ne zaman gecer ne olur sormayi unuttum. Hic yapilacak bisey yok mu? Birseyler deneyip geciren varsa tavsiye verebilir mi cok sevinirim🙏🏼
ben bezinin onunu kivirmadan kapatiyorum biraz tutsun diye. Taytlarini yuksek bel secip ikiye kiviriyorum tutsun diye, ise yariyomu bilmiyorum henuz.
kayinvalidem cok aglayan bebeklerde olur dedi, annem de surekli bana bebegi aglatma ki fitigi gecsin diyo.
Biraz agliyo bazen gazi olunca, gaz ilacimiz var sab simplex kullaniyoruz . Napabilirim gobegi icin ? 🙏🏼