Busra2834 aynen doğru söylüyorsunuz benim oğlum 1 aylık çok uyuduğu zaman uyanınca 60 cc veriyorum on beş dakika sonra ağlıyo tekrar 30 cc yapıyorum ancak sakinleşiyor .Dediğiniz gibi aşırı yoruldukları için biz sanıyoruzki doyup bırakıyorlar biberonu .Öyle değilmiş aslında bende bi kaç gün içinde öğrendim 🙏🏻🙏🏻🤗