Öncelikle sormak istediğim diş ıshali kaç gün sürer? Kızım 8 ay 20 günlük üst damak dişlerimiz geliyor bir tanesi diş eti patlamış ama cuma günü sabaha karşı başlayıp 38.5 39 a kadar çıkan ateşi oldu bugune kadar şuanda 37 falan oluyor ve cumartesi ıshal oldu oda devam ediyor Doktora gitmeli miyim hemen yazarsanız ona göre hareket etmek istiyorum görmüş geçirmiş anneler?