Larisya Arkadaşlar bu tazyik dediğimiz olayı nasıl anlarız ? Meme reddi yaşadığımız için sorunu bulmaya çalışıyorum. Memeyi sıkınca fışkırırsa mı tazyik diyoruz ?
Karas Larisya bebiş emmeye başladığında bi anda fazlaca süt geliyorsa mesela bizde geliyordu her emmeye başladığında boğulacak gibi oluyordu oradan anlıyordum bu durumda da sinirleniyorlar
Minikimmm Larisya benimki öyleydi canin hep genzine kacardi kziimin onceden biraz sagip oyle vermeye başladım hic kacmadi genzine
2020minikkus Larisya gögsün cok dolup şişiyorsa bi kaç saaat emmyince tas gibi oluyorsa Akıyorsa sıktıgında fıskırıyorsa ve suyluysa
Larisya Karas ne kadar süt geldiğini bilemiyorum ki bazen boğulacak gibi oluyor sma doğduğundan beri vardı şu an 3 aylık şimdi meme reddi başladı
Karas Larisya o zaman tazyikli geliyor rahatsız oluyordur. Ayakta emzirmeyi denediniz mi evi dolaşırken