Sarpisko Merhaba anneler bebeğim 2 aylık oldu bir türlü göğüs ucu yarıklarım geçmiyor. Önerebileceğiniz bir şeyler var mı ?
Aley_ Sarpisko Tahinin üzerinde biriken yağ. Çok çok kötü bir göğüs yarası geçirdim. Bir ton özel krem vs hiçbiri işe yaramadı, tek toplayan tahinyağı oldu.