Bebeğim 4 aylık oldu ne yaptıysak açılmadı sürekli akıyor çapaklanıyor gözleri. Her türlü masaj deniyorum adını unuttuğum 2 3 tane damla denedik bi faydası olmadı damlayı da uzun süre kullanmayın diyorlar doktorlar ara verilmeli deniyor. Başına gelen ve çözüm bulan anneler yardımcı olur musunuz etkili bir damla yada masaj yöntemi önerisi istiyorum 🙏🏻