HandeErdeman Merhaba sevgili anneler kiraz çekirdekli gaz giderici kemeri kullanıp memnun kalan var mı bebeğim çok gazlı.
TiniminiKayra HandeErdeman ben kullanmadim ama benim bebegimde cok gazliydi zeytinyagiyla masaj yapip ilik havlu sariyodum iyi geliyodu
prensinveannesininguncesi HandeErdeman gaz konusunda hepsini kullandım. Hatta bu konuda master yapabilirim 😂 maalesef sonuç vermedi .Hatta annem kendi yazdan kiraz çekirdeği biriktirmiş onu karnına koyarak masaj yaptım yoooookkk en son nurse harweys biraz iyi geldi ama hala gazlı bebeğim
Deletedmom_50 HandeErdeman biz çok kullandık. Kemer olanını değil patik olanını kulşandık ama faydasını gördük. Geceleri gaz sancısı olduğunda , ısıtıp giydiriyorduk, bir yandan gaz masajı da yapıyorduk. Nispeten rahatlıyordu. Denemekten zarar gelmez.
HandeErdeman TiniminiKayra zeytinyağı ile bende yagladim ama ılık havlu yapmamıştım onuda bir deneyeyim teşekkür ederim
HandeErdeman prensinveannesininguncesi ay Allah yardımcımız olsun valla bende sap sipmlex hiç fayda etmedi, relactaz, forbiome biraz iyi geldi ama tam geçmiş değil bugün de zinco aldım bakalım o nasıl , kiraz çekirdekli kemeri de bir umut sipariş verdim bakalım ne olacak
MssKrks HandeErdeman Canım bizi rahatlattı ısıtıp karnına koyuyordum uyuyakalıyordu bebeğim. Zaten çok pahalı bir şey değil 20TL falandı biz aldığımızda e bebekte. Denemekte fayda var 🧐
Happydef HandeErdeman gazi olupta uyuyamadığı veya gazına uyandığında isitip koyuyorum hemen uyuyor benimki. Ben faydasını gördüm ama bebekten bebege de fark edebilir. Alım gücünüz varsa deneyebilirsiniz
Yademveannesi HandeErdeman Kemerli kiraz çekirdeğni gece yatarken beline takardım. Aynı zamanda biogia kullandık + masaj yaptık. Hepsi birleşince ciddi anlamda faydasını gördük☺️
BugraCan27 HandeErdeman çok zorlu günlerdi gerçekten allah yardımcınız olsun öncelikle bebeğiniz kaç aylıktı
Deletedmom_50 HandeErdeman Buydu bizim ki. İşimize yaramıştı gerçekten. Ama sizde ki kemer olan da bence fayda sağlar. Deneyin isterseniz.