Kızım 4 aylık oldu hala kucakta evin içinde gezerek uyutuyorum. Çok yorucu ona alıştım artık Bi lafım yok ama sanırım kucakta uymak istemiyor artık kendini itiyor ağlıyor falan yarım saatte zor uyutuyorum. Bu sefer de uykusunu almıyor çok üzülüyorum başka nasıl uyutabilirim. Ayakta sallanmak istemiyor zaten denedim bir kaç kez