Annesivekizi canım belkide orada hata yapıyorsun.sonucta bir yaşında senin onay vermedigin birşey yaptığının farkında.davranisi tepki vererek pekiştirmiş sin.soyle diyeyim.oglum her gün elini prize sokmaya çalışıyordu bende hep kızdım yanıma çağırdım oyuncak verdim ama ne oldu.daha da fazla yapmaya başladı.hatta prize yaklaşınca bana bakıp gülüyordu.sonra prize koruyucu aldım .oğlum gitti geldi bı kaç kez baktı ben hiç ne git ne gel diyorum şuan yaklasmiyor ilgisinide çekmiyor.anladigim kadarıyla her yolu denemissin bir süre hiç tepki verme bırak yapsın.sakince işine bak birde öyle gözlemle bakalim