Kızlar başına gelen duyan var mı bunu? Daha önce de post açmıştım ama yok bırakmıyor şu hareketi. 6 aylıktan beri yapıyo şu an 1 yaşında. Dikkatini dağıtmaya çalışıyorum asla dağılmıyo. Kaldırıyorum deli gibi ağlıyo kendini yerden yere vuruyo gene yatıyo yapıyo. Kucağıma alıyorum bu sefer orasını bana sürtüyo. Nasıl geçecek bu unutmuyo bi türlü