Merhaba arkadaslar
oglumu üç gündür emzirmiyorum bırakmaya çalışıyoruz,ilk gün sinir krizi geçirdi simdide yavaş yavaş uykusu geldikçe huysuzlaşıyor ama memede uyuyan bi bebekti bu sebeple uyutamıyoruz üç gündür .
sabretmeye çalışıyorum ama çok zor durumdayım
iki yasına kadar eline telefon vs vermedim üç gündür Tv karşısında çizgi film izleterek uyutmaya calısıyoruz yatağa girip piş piş yapmayı kesinlikle istemiyor çok sinirli çünkü ne yapacağımı bilmiyorum inanın