berenyigit06 2 aylık bebeğimin ismi Yağmur Ada ben Yağmur Alya olarak değiştirmek istiyorum mahkemeyle falan uğraşırmıyım yoksa direk nüfustan hallolurmu?
Beyaz95 berenyigit06 kayinvalidenizin ismi falanmi?yada omu koydu?😂benimkide kayinpederin ismi degistirmek istiyorum😒
edsn1 berenyigit06 her yer Alya dolu bebeğinizin ismi.çok güzel başka bir sebep yoksa değiştirmeyin bence
berenyigit06 Yaa öylemi diyorsunuz 🥺ne bilim kulağıma daha hoş gelmişti🤷♀️o zaman değiştirmeyim 🤷♀️