Kızlar kanamam leke felan kırk gün devam etti sonra gusül aldım kırkımız çıktıktan on gün sonra tekrar çok koyu renkli lekelenmeler başladı bu adet kanaması mı sayılıyor bilen var mı? Hem dinen hem de sağlık açısından cevaplar mısınız? Namaza engel mi acaba?