Boncugunmelegi Kızlar 73 gün oldu hala 300 TL dogum parası yatmadı ? E devlette ödeme asamisnda yazıyor pttye gittim iki kere yatmamış görünüyor diyor nereyi arayıp sorgulamam lazım ?
Ebruss Boncugunmelegi oğlum 15 aylık oldu bende hala alamadım 300 tl yi, e devlette ödeme aşamasında yazıyor sürekli ne kadar büyük bir paraysa ödenemedi gitti
CBM Boncugunmelegi Alo 170i arayarak sorgulatmak gerekiyor canım. Ödemende sorun varsa kayıt açıyolar, sonuçlandığında da sms ile bilgi geliyor.
Gamzerkan93 Merhaba ben de dün aradım e devlette sonuçlanmış ama PTT gidiyorum yok 144ü aradım teknik sıkıntıdan dolayı Ocak ayı sonunda yatacak dediler 170 i aramayın 144e yönlendiriyorlar
SidarAras Boncugunmelegi bankaya gittiniz mi benim e devlettede öyle diyordu ama bankadan gidip aldım canım .300 TL diye biliyordum ama 202 TL aldım ben .Kesinti oluyor heralde pek bilgim yok
Sumeyyebaglan Öyle yazdığına bakmayın bizdede o şekildeydi pttye gittiğimde çekebildim yatmıştı. Ayrıca 3 aylık falanda değildi bebeğim