Neredeyse 13 aylik aylardir tutunarak siraliyo ayakta da duruyo ama yurumuyo bildigim sarhos gibi savruluyo. İnsan cidden kiyaslama yapmak istemiyo gecen 11 aylik bebegi yururken gorunce acaba bir seyi eksik mi yapiyorum diye sorgularken buldum kendimi. Ama her bebegin gelisimi farkli zaten hep oyle olmadi mi oturunca devriliyo diye takardim bianda oturdu oyuncagini tutmuyo derdim bianda tuttu hepsi geldi gecti elbet yuruyecekler icini ferah tut🌸