Merhaba arkadaşlar bebeğim 9aylik bu zamana kadar sağlık ocağının verdiği dvit damlayı kullandım ama reçetesiz olanlardan kullanmak istiyorum siz hangisini kullanıyorsunuz birde kızımın kanı düşük diye kan aldılar bugün hastaneden üç tüp başına gelen var mı kullandığınız kan damlası ve d vitaminini yazar mısınız