Mom078 kız bebekte bilmiyorum ama oğluma 9 aylıkken poşet verdi doktor, yapınca götürdük. Bu arada benim bebeğimin de idrarı koyu ve ağır kokulu geliyordu, doktor da farkedince tahlil istemişti ama temiz cıktı. Dediğiniz gibi sıvı alımı da fazlasıyla iyiydi ve az sıvı alımından başka bir ihtimal daha olduğunu ve bunun çişini tutmak olduğunu öğrendik😅 Bezinden rahatsız oluyor bağlatmak istemiyorsa ya da bezini açınca vs çiş yapıyorsa bu da bir ihtimal olabilir☺️