Biz de 3 aylikken aynısini yasadik emmek istiyor karni ac ama mememe agzi degsin çığlık atardi kafasiini cevirirdi. Sütüm tazyikli de degildi yani. Yok da degildi. Doktorumuz ve saglik ocağı ebemiz meme reddi oldugunu 3. ayda genelde red yaşandığıni soyleedi. Uykuluyken emzir dediler oyle yaptım, biberonddan önce hep meme verdim. Ama zorlamadim mama meme gittik o surede. 2 ay falan gitti bu durum böyle. Simdi 5.5 ayligiz meme bağımlisi. biberon emzik hicbirini agziina sokmuyor. ılla meme. memede uyumaya da alıştı maalesef. Gerekirrse ayakta hoplaya ziplaayaa emzir odalari gezerek emzir renkli birseyler gostererek dene. insallah atlatirsiniz