Oğlum 18.ayını doldurdu ve aynı anlattıklarınız bizde de var , gece beslenmesini kestim, sallamayı bıraktım ama yok çocuk asla geceleri deliksiz uyuyamıyo 🤦 abim rehabilitasyon merkezinde öğretmen ona sordum hiperaktifmi sence diye hayır sadece hareketli ve hiperaktive tanısı en erken 4 yaştan sonra koyulabilir dedi bana