Merhabalar bebeğim 1 aylık sleepy 1 no hiç olmadı 2 no ile başladık şu an sıktığını düşünüyorum 3e geçmek istiyorum ama 3ede çok küçük 3 gibi değil yazanlar var baya 2 no gibi alırım elimde kalır diye korkuyorum, bebeğim şu an 6 kilo bu kiloda olan anneler kaç no sleepy kullanıyor, şimdiden teşekkürler