Dnacar83 ahhhh ilk zamanlarim🤦🏻♀️ Ağlaya ağlaya emzirirken aynaya yansıyan o acılı suratımı asla unutmam 😪 türlü kremler denedim olmadı. Çareyi mutfağımin bir köşesinde öylece duran karbonatta buldum.🤷🏻♀️ Bir çay bardağı suya biraz karbonat atıp karıştırın. Bunu göğüs ucunuza sürekli fırsat buldukça pansuman yapın. (Pamuğu suya biraz batırıp göğüs ucuma damlatiyordum,tampon şeklinde etrafına dokunduruyordum) ve göğüs kalkanı kullanıyordum.. ( göğüs ucunuz nemli kalmamalı ve kıyafet ile temas etmemeli)
Göğüs kalkanı aventin ve hava alan şeklini kullanıyordum. Birde hava aldirmayani var. Bir pakette iki şekil çıkıyor zaten.