Jrarya bende bir haftadır geçtim kahvaltıya 7 ay 3 günlük oğlum.
akşamdan peyniri suda bekletiyorum ama azcık tabiiki☺️ bide çeyrek yumurta sarısı veriyorum kahvaltı olarak o kadar.
bebe bisküvisine hele ki hazırsa asla hiç gerek yok ilerde evde yapacağım . pekmezde diyorlar ama onuda vermek şstemiyorum doğalını bulamadığım için. tam buğday ekmeği ekleyebilirim azcık. ileride de yumurta sarısı tama geçince omletler yapacağım güzel tbesleyici tarifler oluyor