Merivv 5,5 aylıkken odasını ayırdım, doktorumuz doğru zamanlamanın 6. Ay olduğunu söylemişti. Yazlığa gidip gelince tekrar bizim odamıza alısacagına kendi odasına alışmasını istedim. Her sabah eşim 06.00 gibi kalkar, onun alarm sesine, bizim konuşmalarımıza, banyoyu kullanmamıza hep kalkıyordu. Oğlum uyuşa bile ben onu dinlemekten asla yatamıyordum. Aldığım en doğru karardı. 11 ay civarı ayrılık kaygısının tavan yaptığı dönem. Çok beklemeden onu atlatınca ayırmanızı tavsiye ederim. Büyüdükçe tepkisi zorlaşıyor, hırçınlaşıp inatlasabiliyor.