Merhaba kızlar bebeğim 17aylık tam mamayı nerdeyse tamamen bıraktık derken birden yememeye başladı 1haftadır sadece öğlenleri kayı gida alıyor resmen haricinde hep ayran meyve suyu yada mama gibi şovu tüketmek istiyor aşırı iştahsız sizce neyden kaynaklı olabilir?(not tüm dişleri çıktı)