Kızımı memeden keseli 4 gün olacak, doğduğundan beri (ekstrem durumlar dışında) gece kalkan bir bebek olmadı zaten . 2 gün uykuya geçerken ağladı o da kalmadı şükür sarılarak Mışıl mışıl uyuduk:) artık geceleri hiç uyanmıyor 22:30da yattı şimdi ben uyandırmaya gideceğim. Demem o ki yasınız geldiyse ve memeden kesmeye korkuyorsanız korkmayın her şey annede bitiyor hem sizin hem onun uykuları bölünmeyecek artık, ben de aşırı korkuyordum ama korktuğm gibi olmadı aşırı hafifledik 💓