Yavuzuannesi2012 Sevgiasyasungur 35 günlükken tıraş yaptık eşimle iyiki de yapmışız. Kafasında yapısal bozukluk görünüyo sıvı olabilir dediler salı günü ultrason çekilcek. İnşallah yoktur 🙏🏻
Ntugba Sevgiasyasungur 6 aylıkken kestirdim ama mecburiyetten kızımın kafasinda sadece orta kisimda ve arka kısım da sac kalmıştı bizde hepsini kestik