merve135 bizde de reflü vardı canım Ayhan bey çok ilaç verdi çocuğum 2-3 ilaç kullanıyordu ve her ay gidiyorduk gönül hanımı da özel istedik sadece bir ilaç verdi zaten iştahsız bir bebekti nasıl yol izleyeceğimizi büyük sabırla anlattı ve 3-5 ay sonra gelebilirsiniz dedi her ay gelmenize gerek yok dedi