Gece hiç emmek için uyanmadı 12 gibi kendim alıp emzirdim sonra yatırdım sabah 6.30 gibi uyandı emzirdim yaklaşık 1 saat sonra aşırı kustu ve 2 kere yatağı komple ıslattı kesik değildi bildiğimiz sütü komple kustu Zaten bi kaç gündür çişini pek yapmıyo doktora da gittik bi sorun görmedi acaba üşüttü mü ki hiç birşey anlamadım Bu kadar fazla kusması normal mi gece boyu emmeden Fazlasını kustuğunu sanmıyorum aşırı kustu çünkü yatakta koca ıslak daireler oluştu 2 tane resmen 😰🙄