ikizlerinannesi2985 _dobraanne_ ayy neler yediniz de sütünüz fazla? Bana da tavsiye verebilir misiniz?😞
Minik_mucizemm ikizlerinannesi2985 ben ilk zamanlar süt çayı içerdim bide pompa yapardım ama bence fazla süte özenmeyin derim çünkü bebek için sıkıntı olabiliyor emerken tıkanıyo meme reddi bile yasadim rabbim bebeklerimize yetecek kadar versin o yüzden fazlasını sağmazdım çünkü o kadar vaktim yoktu ki sağmak zaten daha da artırıyordu benim amacım bebeğin ihtiyacına göre azaltmaktı
_dobraanne_ ikizlerinannesi2985 canım ben sağlıklı beslenen bi insanım paketli şekerli ürün yemem tatlı yemem yumurtamı cevizimi yerim kuru meyve bol yerim yeşillik meğer Yediğim kuru meyveler hep süt yapan meyvelermiş kayısı hurma sonra yeşillik çok yerim dereotu baya süt yapıyor muş her kahvaltıda yiyordum ben ama süt yaptığını bilmiyordum bunları ben sağlıklı beslenmek için yiyordum yumurta süt yapar yumurta mı bol yerim
Kuzeycik _dobraanne_ canım ben de öyleydim sağıp sağıp buzluğa attım göğüslerim terbiye olduktan sonra o sütü arar oldum buzluğuma sığdıramadığım sütler suan yok hepsini içirdim göğüslerin terbiye olunca çok ararsın sakın boşa atma buzluğa at tarihlerini yazıp, keşke şimdi o kadar sütüm olsa, arttırmak için neler neler yapıyorum bir bilsen
_dobraanne_ Kuzeycik Yumurtanın cevizini kuru meyve ne yeşillik yersen artar canım ben de sağıp atayım o zaman
Gzmkrm ecemm-6161 _dobraanne_ sağ fazlasını at dolaba. Sonra azalıyor bacım fazla fazla diye dolaşma ortalarda aman diyin ilk zaman öyle oluyo bebeğe göre duzenleniyo sonra
ikizlerinannesi2985 Minik_mucizemm benim iki tane ve birine bile sütüm yetmiyor😞 mama takviyesiyle gidiyorum. Ben de sürekli sağıyorum ama en fazla 60 cc çıkıyor 3 saatte. O yüzden sordum var mı bi formülü. 😊
Yasanixxx Minik_mucizemm aynen benimde sütüm fazla 1 ay 4 günlüğüz sütüm cok olunca bebej boguluyor nefes alamıyor kac defa korktum mecbur sagıyorum bide sagmazsam göğüslerim ağrı oluyor
Alp_3009 _dobraanne_ maşallah, subhanalah, tebarekeallah, allah nazarlardan korusun. Ne yiyip ne iciyorsunuz , allah aşkına yazın. Gün-de 4 lt su , üzüm kurusu kaynatıyorum, rezene yapıyorum günde 3 kupa, tahinli pekmez vs.vs oğlumu zor zanaat doyuruyorum 😔
_dobraanne_ Alp_3009 Rezene iyi değilmiş bugün emzirme danışmanı söyledi canım ben de 3 litre su içiyorum günde sağlıklı beslenen biriyim paketli ürün Şekerli ürün yemem bebek güzel kilo alıyor sütüm kaliteli o yüzden öyleymiş yani yumurta mı cevizini yerim Kavrulmamış kuruyemiş yerim kayısı kurusu cennet hurması kurusu normal hurma Kavrulmamış badem sabahları hep dereotu yerdim oda yapıyor muş süt ben bilmeden yedim hep bunları sağlıklı beslendiğim için yani
busrasilra14 _dobraanne_ canim fazla sutunu sagip versen ozellikle ilk sutunu. Cunku benimde fazla geliyor doktorum ilk sutunu sag o fazla geleni dedi
Sengalaye _dobraanne_ Mochi’nin süt toplayan vakumlu bir ürünü var. Belki siz de kullanıyorsunuzdur ama. Bir göğsünü emzirirken diğerinden akan sütü topluyor. Vakumunu arttırırsanız da diğer göğsü epey boşaltıp rahatlatıyor. Benim de sizin gibiydi. Bu süt toplama aparatı işimi çok kolaylaştırdı. Kullanmıyorsanız bir deneyebilirsiniz. Mastit olmamı oldukça engelledi. Topladığınız sütü de buzlukta saklayabilirsiniz.
Alvvv _dobraanne_ benim gibi kendi kendine nazarın depmeden sütlerini sağ sakla buzlukta lazım oluyor ama en geç 3 ay dayanıyor bilgin olsun
Dilhunizade _dobraanne_ bağış yapmayı düşündünüz mü? Anne sütü alamayan bebekler icin esinizin de rızası var ise bir hayır işlemiş olursunuz.
Minik_mucizemm ikizlerinannesi2985 canım sağımda çakan süt memedeki gerçek miktar değildir bende hep sağardım aynı miktar çıkardı ama öyle değil makina o kadar çıkarabiliyo bebek emerse sütün artar unutma bebeğin çekim gücü makinayla kıyaslanamaz
Minik_mucizemm ikizlerinannesi2985 sütüne İnan bebeklerini emzir sütün yeter stres kaygıdan uzak dur anne bedeni 3 bebeğe yetcek kadar süt üretirmis ama bunun için yapmamız gerekenler var sık sık emzir bebeğin süt siparişini kendi versin pompa aracılığıyla zor
ikizlerinannesi2985 Minik_mucizemm birisi hiç emmiyor bile😞 diğerini de emzirmeye çalışıyorum ama emiyo emiyo doymuyo😞
Prensinannesii _dobraanne_ fırsatın varken sağ canım benimde öyleydi o zaman ki aklım olsaydı. meme reddi 3 aydan sonra başladı şimdi mama vermek zorunda kalmazdım azalıyor ister istemez ama dondurucuya koyduklarını çıkarıp veriyorum sağ sürekli at dondurucuya bide tarihlerini yaz ek gıda zamanında bile kullanır sın her türlü
Minik_mucizemm Prensinannesii meme reddi mi oldu sizde meme reddinin geçici olduğunu duymuştum benim oğlumda şuan eskisi kadar almıyor memeyi inşallah geçer 4 buçuk aylığız
Sedaalp _dobraanne_ merhaba benim de ilk 2 ay o kadar çok geliyodu bebeğim hep tıkanıp morariyodu sonraları düzene giriyo bebeğinr yetecek kadar oluyo çünkü iyice emmeyi öğreniyorlar bence kesinlikle sağ 3 ay süresi var ilerde çok işine yarar.