Gmzgamzeb Bizim 90*190 . Tek kişilik yatak boyutunda bu şekilde bile epey büyük ve geniş . Çok memnunum , 2 yaşında oğlum artık ayağımda sallamak istemediğim için yaptırdım , yanına yatıyorum uyanınca kalkıyorum . Keşke daha evvel yaptırsaydım diyorum . Yer farketmez ama şuna dikkat edin ; ben bir kaç yer gezdim kiminin tahtaları çok ince ve sallanıyordu . Ceviz ağacından bizim ki bayağı kalın ve sağlam , 300 kiloya kadar taşıma garantisi var ki öyle de zaten çok belli .