nazlimm merhaba öncelikle. Meme reddi korkunç birşey. Biz de yaşadık. Çok zor günlerdi. Ama sabırlı olun. 6.aydan sonra meme tiryakisi oluyorlar. Sabırla emzirmeyi denemeye devam edin. Emmediği zamanlarda sağın sütünüzü vs. Zaten bunları çok defa okumuşsunuzdur. O yüzden kısa kesip mama konusuna geçeyim. Biz Hipp vermiştik bir ara. Kokusunu hiç sevmemiştim. 6 ayını geçtikten sonra bir paket Bebivita alıp denemek istedim. Ancak inanın pişman oldum. Kokusu ve tadı hippe benziyor fakat biberonda hazırlayınca içindeki yağ zerreciklerini görebiliyorsunuz o kadar çok yağ var içinde. Ve yapış yapış bir dokusu var. Çok beğenmedik. Zaten oğlum da sevmedi. Nerdeyse bütün olarak çöpe gitti. Şimdi aptamil 2 aldık. Kokusu tadı Harika. Biberonda normal süt gibi duruyor. Rahatsız eden bir yanı yok. Alacaksanız aptamil alın bence. Biraz pahalı mamalar evet. Ama sigara içen birini düşünün. Bir kutu mama parasını 3-5 günde harcıyor. Ve bir kutu mama neredeyse bir ay gidiyor. Sürekli mama ile beslemeyecekseniz uzun gider. Arada emzirme ve yavaş yavaş ek gıda denemeleri de yaparsanız ekonomik hale getirirsiniz. Uzun yazdım ama inşallah faydası olur. Bir de benim bebeğim yoğurt seviyor. Hergün bir öğünümüz meyve püreli ya da bebe bisküvili yoğurt oluyor. Az az deneyerek başlayabilirsiniz siz de.