Arkadaslar bebegim 6 aylik ve rotaviruse yakalandik. 3.ayda ilk dozunu zaten vurdurmustuk. Ama sonra covid hastaligina yakalandik ve ikinci dozu vurdurmak icin vucudun tekrar antikor uretebilmesi icin en az 1 ay beklememiz gerektigi soylendi. Dolayisiyla ikinci dozumuz kaldi derken nasil oldugunu anlamadan bu hastaliga yakalandi. Sadece ishal ile basladi dun fiskirirarak kusmaya basladi. Bugun de ikidir kaka yaparken ciglik cigliga agliyor ve kakasi artik sadece su ve kanli gibi renginden. Cildiricam gercekten bugun 4.gunumuz. sizler ne yaptiniz bu sureci nasil gecirdiniz lutfen yardim edin