Kızlar ben yıllardır ağız kokusundan şikayetçiyim.Dilime kadar fırçalar senede 2 defa dış doktoruna kontrole giderim yani o rutin şeyleri hep düzenli yapıyorum.Acken de tokken de kokuyor ağzım.Psikolojim berbat bozuldu.Kocamla konuşurken onun 1 metre ötesine gidiyorum.Boyle kucak kucağa sohbet bile edemiyorum.Sacma bulabilirsiniz ama bunlar benim moralimi acayip bozuyor.Insanlarla konuşmaktan cekiniyorum.Botle problemi olupta kurtulan oldumu