ebz09 Kejdndhh06 gozlerde kayma,fiskirarak kusma gozlemlerseniz mutlaka doktora gidin. 2 saat uyutmayin gözetim altinda tutun. Dustugu yukseklik 30-50 cmden yuksek olmamali. Çok geçmiş olsun
Deletedmom5447 Kejdndhh06 nerden düştü 50 cm den yüksekse tehlikeli olabiliyor, gözlemleyin. Cok geçmiş olsun
Mom980 Kejdndhh06 Ah aynı şey 2 saat önce basımıza geldi , yatağımdan düştü. Uyutmadım 1.30 saat şükür bir anormallik yoktu🙏🏻😔
Ecenisaannesi Kejdndhh06 bzmkide koltuktan düşmüştü kafası şişmişti hastnede 4 saat gözetmde kaldı çok şkğr bşy olmdı eğer kusma ve uyku hali varsa mutlka götürğn bzmkinde yoktu ama ilk defa düşğnce ben çok korkmştm hemen gtrmüştk
Nzkml Benim kızım da koltuktan düştü. Hemen doktoru aradım. Gittik. Beyin ultrsounu çekti. Şükür bir şey çıkmadı. Gözde kayma, kusma gibi durumlar olursa hemen haber verin, dedi. Bir gün boyunxa gözetim altında tuttuk. Şükür herhangibir şey olmadı.
Kejdndhh06 Cok şükür yok bişeyi sadece yanağında kücük bi morluk var kolunda veya başka biyerinds bişi yok uyku tulumu korumuş şişlik falanda yok hareketler güzek cok şükür
Mrzeyna Geçmiş olsun Allah’ın iziniyle birşey olmaz benim kızımda ağlama krizi geçiriyordu hep 2 kez düştü ağlarken gözler kaydı uyku hali oldu morardı nefesi kesildi falan hatta kustu bile ama Allah’ıma Şükür hiç birşeyi çıkmadı çok çok geçmiş olsun 🙏💜
Kejdndhh06 Mrzeyna saolun bende olmadı gözlemledin uyudu ama uyku saati oldu icin yanağında kücük morluk var oda gecer bi 2güne