Egepolde doğum yapan anneler burdami bişey sorucam hani doğum sonrası bebeğe ait aşıların olduğu bı karne tarzı bişey verdiler bu çok önemli kaybetme falan dendi.bugun sağlık ocaginaa topuk kanı vermek için gittim ordaaa benden bu belgeyi aldilarrr bizde kalio falan dendi böle bir durumla karşılaşan var mı?