Aldım ama beğenmedim. Fermuarı kısa , ayak bileğine kadar değilmiş onu alırken farketmedim pişman oldum. Tog ince . Kasıyor giyince. Kastığı için boynu bogazı açık kalıyor üşütebilir boğazını diye içine tişört giydirdim. Boynu kapalı olsaydı bişey giydirmzdim. Bizim oda kaç derece oluyor bilmiyorum ama sıcak oluyor