Mrzeyna geçmiş olsun benim oğluma da anne sütü sarılığı denildi üç ay sürdü ve bitti ☺️
Hepinize teşekkür ederim bilgiler için anneler Allah sizlerle bağışlasın bebislerinizi 🙏🤗