Bacak Merhaba anneler oğlum 8,5 aylık bazı tetkikler için kan tahlili yapıldı.7 tüp kan alındı .şuan vücut sıcaklıgi herzamsnkinden yüksek.atesi var gibi.sizce normal mi bu durum
AlperenSevdeG Bacak geçmiş olsun ateş takibi mutlaka yapın. Kan alımıyla doğrudan kaynaklı olmasada enfeksiyon kapma gibi bi durum söz konusu olabilir. 37yi geçerse mutlaka sağlık kuruluşuna başvurun