Krsmngl inan hiç bilmiyorum normalde yerler ama hiç böyle olmaz. Çorba yaptım 2 kasık verdim el yıkamaya gittim o ara eşim bi kaç kasık içirmiş yarım saat ya geçti ya geçmedi ağladı sonra kafasını arkası kızardı dokununca egzama gibi Moralim çok bozuldu