Oyacan34 Bebeğim 5 aylık bugün öğleden beri sesi kısılıyor ilk bebeğim ne yapıcağımıda bilmiyorum bianda oldu ağlarken sesi çok çok az çıkıyo öksürmesi hırıltısı şimdilik yok ama bu kısıklığa ne yapılır sadece anne sütü alıyo yardım edin 😕
Snmaydn Oyacan34 korkulacak bişey yok sakin olun arada olur çok ağladıklarında eğer üşütmediyse kendiliğinden geçer
Moms33 Zeytinyağı ve pekmez karıştırıp içirebilirsin canım boğazı yakar yumuşatır eğer sakıncası olmayacağını düşünürsen. Geçmiş olsun aklıma başka bişey gelmiyor😞
Burcc Hiç birşey yapmayın bol bol emzirin, aynısı bizimde başımıza geldi 1-2 güne düzelir merak etmeyin🌸 korkulcak bir durum değil☺️