Reyhanberen Meraba arkadaşlar kızım 35 gunluk hala sapsarı bugun doktora gıttım baya tahlıl yaptılar bızı de baya korkuttu doktor ama bısey cıkmadı şükür anne sütü sarılıgı buyuk ıhtımal dedı yaşayan var mı
melikeeomeer Reyhanberen evet baya Bi geçmedi 10 larda çıkıyordu sarılık değeri bide ilk iki hafta yoktu sonradan çıktı şuan iyi şükür
Busraazra Reyhanberen maalesef 3 ay yaşadım sarılığı şekerli su filan vermedim ki Mantıklı gelmiyor bana .Bebeğimin üstünü çıkartarak güneşte bekletiyordum .Bizim 14e kadar çıktı korkmanıza gerek yok uzun da sürebiliyor
Oyku123 Reyhanberen bizde vardi tam 3 ay sürdu 3 ay kizim sari kara gibi biseydi gecince cocuk meger bembeyaz teni varmiş o zaman farketmiştik .
Asuasu AloneMom Arkadaşa katılıyorum . Bana da mantıklı gelmemişti balta yeni annesin yeni heyecan acemisin olmaz falan diyorsun da şekerli su gerçekten işe yarıyor. Bir gecede düşürdü hatta. Doktor nasıl indirdin aynısını yine yap falan dedi. Not : Anne sütü sarılığı geçirdik bizde.
Japonprenses Oyku123 ya ayni bizim hikayeye benziyo benim bebegim de 4 günlüktü sarılık icin hastaneye yatirdilar kara kuru bisey kara kız die seviolar falan simdi bembeyaz aylik saglik ocagi kontrolunde hep doktorumuz bu ne bembeyaz kaymak sanki dio☺
Japonprenses Bizimki 18-19 lara çıkıyodu ışık tedavisi bile gördük bol bol emzir en büyük ilac sütun gelmiyosa mama ver hic ac kalmasin bebegin kan şekerinin düşmemesi lazim sarılıkta
Oyku123 Japonprenses masalahhh ❤ 😘 diger yorumunuzu okudum cogu seyimiz benziyor 😊 bende 4 gunlukken farkettim sariligini 1 hafta takip ettiler deger 18.19 olunca bizde 1 gece fototerapi aldik .
Japonprenses Oyku123 biz bi hafta kaldik hastanede artik hastanenin cani sıkıldığı icin mi gercekten mi 2.gün ışıktan çıkarıp idrar testi aldilar enfeksiyon cıktı antibiyotik tedavisi gördük rabbim evlatlarimizi korusun
Cansuzeynepp Tek ilacı bol bol emzirmen canım bizim de değerimiz 16,2 yedi ışık tedavisi bile gördük mutlaka emzir bol bol sütünden ver gerektiği yerde mama takviyesi yap