Benim oğlumun da ayakları içe dönük doğdu, doğum yaptığım hastanedeki ortopedist alçılamaya başlayalım dedi ama kabul etmedim, dokuzeylük üniversitesinde bir profla görüştük. Oda masaj yapın 2.ayda tekrar görelim dedi. Zaten düzelmişti bayağı. Şuan 20 aylık maşallah tazı gibi koşuyor. 30.haftada detaylı ultrasonda belli olmuştu bizimkide. Çabucak tedaviden sonuç alırsınız inşallah🙏🏻